Levering

SKYTTEN sørger for levering i Danmark med Post Danmark, DAO365 eller GLS til modtager hurtigst muligt (med mindre andet er aftalt). Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark, DAO365 eller GLS overholder leveringstider for pakker. For ordrer, der kan sendes som Brevet med Post Danmark er servicemålet, at det leveres senest på 4. hverdag excl. lørdag efter afleveringsdatoen.
HVIS DU BESTILLER FOR MINDST 500,00 KR. SENDER VI PORTOFRIT TIL PAKKESHOP ELER HELT HJEM PORTOFRIT.
Hvis ordre er på under 500 kr. sener vi til din nærmeste pakkeshop for 16,00 kr. eller helt hjem for 29,00 kr.

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, frem-sender SKYTTEN naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering sker på kundens adresse (med mindre andet er aftalt). Pakken kan udleveres ved henstilling et nærmere angivet sted efter særlig aftale med Post Danmark, DAO365 eller GLS.

Kan forsendelsen ikke leveres bringes den til nærmeste udleveringssted, hvor den kan afhentes inden for 10 hverdage. Leverandøren meddeler modtager om afhentningssted. Alternativt tager pakkeleverandøren pakken med retur til et depot, og modtager får besked om at kontakte pakkeleverandøren for evt. nyt leveringsforsøg eller af-hentning på depot, da pakken ellers returneres efter 10 hverdage til afsender.

For levering til GRØNLAND, FÆRØERNE og andre lande UDENFOR EU gælder, at SKYTTEN sørger for levering med Post Danmark til modtager. For levering opkræves et fast beløb på 100,00 kr.

Ordren sendes med PostNord Danmark som Brevet eller økonomipakke.
SKYTTEN kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender SKYTTEN naturligvis en ny leverance uden beregning.