Levering

SKYTTEN sørger for levering i Danmark med Post Danmark eller GLS til modtager hurtigst muligt (med mindre andet er aftalt). Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark eller GLS overholder dag-til-dag levering for ordrer sendt som pakke. For ordrer, der kan sendes som Brevet med Post Danmark er servicemålet, at det leveres senest på 4. hverdag excl. lørdag efter afleveringsdatoen.
HVIS DU BESTILLER FOR MINDST 500,00 KR. OG/ELLER 2 KG. SENDER VI ALTID SOM PAKKE OG DU UNDGÅR DERMED POST DANMARKS LANGSOMMELIGE UDBRINGNING AF BREVET.
Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark eller GLS, vil dette tilsvaren-de forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. SKYTTEN kan ik-ke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark eller GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, frem-sender SKYTTEN naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering sker på kundens adresse (med mindre andet er aftalt). Pakken/Brevet kan udleveres ved henstilling et nærmere angivet sted efter særlig aftale med Post Danmark og/eller GLS.

Kan forsendelsen ikke leveres bringes den til nærmeste udleveringssted, hvor den kan afhentes inden for 10 hverdage. Leverandøren meddeler modtager om afhentningssted. Alternativt tager GLS pakken med retur til et GLS depot, og modtager får besked om at kontakte GLS for evt. nyt leveringsforsøg eller af-hentning på et GLS depot, da GLS ellers efter 10 hverdage returnerer pakken til afsender.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks mål-sætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle til-fælde kan vare 2 dage.

For levering til GRØNLAND, FÆRØERNE og andre lande UDENFOR EU gælder, at SKYTTEN sørger for levering med Post Danmark til modtager.
SKYTTEN kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender SKYTTEN naturligvis en ny leverance uden beregning.